امنیت ملی هرات در سه ماه نخست امسال 191 تن را دستگیر کرده است

به گزارش خبرگزاری وطن24، در خبرنامه امنیت ملی هرات نوشته شده، از این میان 21 نفر به عضویت داشتن گروه‌های مخالف مسلح دولت، یک تن همکاری با این گروه‌ها، سه نفر جاسوس و 9 نفر  عوامل آدم‌ربایی و 9 تن دیگر هم به فروش غیرقانونی سلاح متهم هستند.

کارمندان دولتی هم در میان بازداشتگان هستند که هشت نفر به سوءاستفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای، 34 تن به حیف و میل عواید دولتی و 38 تن (قلمدادی سارنوالی) متهم می‌باشند.

همچنین هشت نفر در اتباط با خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی و هشت تن دیگر هم در تهدیدهای تلفنی دست داشتند که توسط امنیت ملی دستگیر شدند.

در خبرنامه امنیت ملی هرات آمده، در مدت سه و نیم ماه نخست امسال این اداره 41 میل سلاح از جمله یک میل ماشیندار، 16 بال پهباد، یک میل سلاح آمریکایی، 11 میل کلاشینکوف، یک میل سلاح کله کوف، یک میل شیشکوف، 27 میل انواع تفنگچه، 21 قبضه بمب دستی، 21 ماین بشکه‌ای و سه عدد ریموت کنترل را هم به دست آورده است.

همچنین ده‌ها فیر مرمی سبک و سنگین هاوان، میزائیل و ضرب توب، سرگلوله و راکت به دست امنیت ملی افتاده است.

به نقل از خبرنامه امنیت ملی هرات در این مدت از 40 انفجار در مناطق مختلف جلوگیری شد، 21 موتر به علت فرار از مالیات و سه موتر به دلیل اضافه بار متوقف شده‌اند.

همچنین شش تن از اهالی هرات از چنگ آدم‌ربایان آزاد شدند.

 

 

 

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.