اعلامیه امارت اسلامی در دومین سالروز سقوط کابل

امارت اسلامی در دومین سال‌روز سقوط کابل بیان کرده که پیروزی و جهاد 20 ساله ملت افغانستان در مقابل اشغال‌گران و غرب فتحی است که نه تنها ملت افغان بلکه به همه امت اسلامی احساس افتخار و سر بلندی است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، امارت اسلامی با نشر اعلامیه به مناسبت دومین سالروز سقوط کابل گفته است که پیروزی جهاد 20 ساله ملت مومن‌ما، در مقابل اشغال و فتح سرتاسری آن حقیقتی است که نه تنها ملت افغان بلکه به همه امت اسلامی احساس افتخار فتح و سربلندی می‌دهد و یقین آنان را نسبت به نصرت الهی محکم‌تر می‌کند.

همچنین در اعلامیه افزوده شده که افغان‌ها در طول تاریخ، برای دین، کشور و آزادی خود قربانی‌های بزرگی داده اند که در نتیجه قربانی‌های بزرگ و جان فدایی‌های‌آنها، اقامه یک نظام کاملا اسلامی که آروزی ملت مجاهد ما بوده، الحمدلله تحقق یافت است.

در اعلامیه همچنین آمده که امارت اسلامی به عنوان نمایندهٔ واقعی ملت مجاهد خود، توانست با نصرت الله متعال و حمایت ملت مجاهد، یک مسیر بزرگ و صعب را با موفقیت به پایان برساند و زمینه را برای اقامهٔ و استحکام یک نظام کاملا اسلامی مساعد کند.

ادامه مطلب در اعلامیه امارت اسلامی….

این در حالی است که دوسال قبل به تاریخ 7 ماه محرم که مصادف با 24 اسد می‌باشد، نیروهای  امارت اسلامی بعد از تصرف 32 ولایت، شهر کابل، پایتخت افغانستان را نیز بعد از فرار اشرف غنی به تصرف شان در آوردند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.