اعلامیه اداره ولایت پس از رویداد تروریستی شنبه شب هرات

شهروندان نجیب و شریف ولایت هرات  !

اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حمله‌ی تروریستی شام امروز بر حوزه ششم امنیتی شهر هرات، که منجر به شهادت سه تن از سربازان دلیر نیروهای امنیتی و دو تن از افراد ملکی و زخمی شدن چهار تن دیگر گردید، را محکوم می‌نماییم.

ضمن ابرازتسلیت و هم‌دردی با خانواده‌های شهدای این حادثه، از بارگاه خداوند بزرگ برای شهدا بهشت برین و برای زخمی شده‌گان شفای عاجل استدعا دارم.

هئیت رهبری ملکی و نظامی ولایت هرات در نخستین لحظات این حادثه با هم‌آهنگی کامل توانستند که در کنترول این حادثه موفق عمل نمایند که جای دارد از دقت و سرعت عمل نیروهای امنیتی هرات، به عنوان مدافعین عزت و سربلندی کشور، سپاس‌گزاری نماییم. همچنان لازم می‌بینم از تلاش دوکتوران و تیم‌های صحی هرات نیز درجهت رسیده‌گی به امور تداوی و درمان مجروحان قدردانی نمایم.

اجرایی چنین حملات تروریستیِ غیر اسلامی و انسانی، در شرایطی که دولت افغانستان برنامه‌ی گفتگوهای صلح را روی دست دارد، نشان می‌دهد که دشمنان مردم افغانستان نمی‌خواهند که مردم مان در صلح و آرامش زندگی کنند. خاطر نشان می‌سازیم که نیروهای امنیتی دلیرمان با تمام توان در تلاش بهبود  امور امنیتی خواهند بود و بر دشمنان مردم این سرزمین رحم نخواهند کرد و برای سرکوب و نابودی این گروه‌های وحشت افگن از تمام ابزارهای ممکن استفاده خواهند کرد.

در پایان از بردباری وحوصله‌مندی خانواده‌های عزیز و مردم با شهامت هرات ابراز سپاس دارم و تقاضامندیم تا بخاطر مهارجرایم وتامین امنیت بهتر، هم‌کاری‌های شانرا با نیروهای امنیتی بیشتر از گذشته ادامه دهند.

 

با احترام

محی الدین نوری

معاون و سرپرست مقام ولایت هرات

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.