ادعای اردوغان: رونالدو بخاطر حمایت از مردم فلسطین تحریم شد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه معتقد است که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ای فوتبال به‌دلیل حمایت از فلسطین با چالش‌های فعلی در دنیای فوتبال مواجه شده است.

او این ادعا را روز یک‌شنبه (4 جدی) در بین جمعی از مردم در یکی از شهرهای ترکیه بیان کرده است.

خبرگزاری وطن24 – هرات، اردوغان مدعی شده که رونالدو، فوق ستاره‌ای فوتبال جهان به دلیل حمایت از مردم فلسطین در جام جهانی مورد تحریم سیاسی قرار گرفته است.

رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی روز یک‌شنبه خود گفت: «آن‌ها رونالدو را تلف کردند. متاسفانه تحریم سیاسی روی او ایجاد کردند.»

اردوغان ادامه داد «این که بازیکنی مثل رونالدو را در فاصله 30 دقیقه به پایان به درون زمین بفرستی به معنی ویران کردن او از نظر روانی است و انرژی اش را از بین می بری. رونالدو بازیکنی است که از فلسطین حمایت کرده است.»

رونالدو در دو بازی اخیر پرتغال در جام جهانی مقابل سوییس و مراکش نیمکت نشین بود که در بازی دوم، پرتغال از جام جهانی حذف شد.

رونالدو که سابقه درخشان در دنیای فوتبال دارد همواره قهرمانی در جام جهانی را یک دست‌آورد بزرگ در طول دوران حرفه‌‌ای خود قلمداد می‌کرد.

او قبل از آغاز بازی‌های جام جهانی گفته بود امیدوار است پرتغال قهرمان جهان شود و برای وی مهم نیست که زننده گل‌های پرتغال چه کسی باشد، مهم این است که پرتغال این جام را به دست آورد.

از جانبی‌هم، بعد از صحبت‌های تند رونالدو نسبت به باشگاه منچستر یونایتد، قرارداد این بازیکن فسخ شده در حال حاضر با هیچ تیمی حاضر دنیای فوتبال قرارداد رسمی ندارد.

البته شایعات در مورد پیوستن رونالدو به تیم فوتبال النصر عربستان وجود دارد که هنوز از سوی خود وی تائید نشده است.

نسبت به حمایت رونالدو از مردم فلسطین گفته‌هایی زیادی وجود دارد که نمی‌توان به صورت دقیق نسبت به آن باور کرد، اما اساسی‌ترین موضوع این است که رونالدو برخی حمایت‌هایی از قشر مظلوم جهان داشته است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.