اداره فرهنگ فراه نشستی با محوریت «مبارزه با افکار غربی» برگزار کرد

ریاست اطلاعات و فرهنگ فراه نشستی را تحت عنوان مبارزه با افکار غربی با حضور جوانان این ولایت برگزار کرد.

این نشست روز گذشته (چهارشنبه، 1 قوس) در ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه در خبرنامه‌ای هدف از برگزاری این نشست را ایجاد روشنایی و بسیج کردن جوانان در برابر افکار غربی خوانده است.

مولوی عبدالخالق روحانی، آمر امور جوانان اداره فرهنگ در این نشست در خصوص نقش جوانان در برابر مبارزه با افکار افراد غربی صحبت کرد.

او خطاب به جوانان در این نشست گفت که رسالت جوانان بیش از هر قشر جامعه بیشتر بوده و لازم است هر جوان در مقابل اندیشه‌های دشمنان اسلام مبارزه کند.

محمد صادق طارق، یکتن از استادان دانشکده‌ی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی و برخی دیگر از مسئولان محلی هم در مورد مبارزه انسان در برابر شیطان و افراد شیطان صفت سخن گفته‌اند.

آنان در صحبت‌های خود گفته‌اند، غرب‌زده‌‌‌‌‌‌‌ها و افراد شیطان صفت برای نابودی اسلام و مردم افغانستان وارد جنگ فکری و عقیدتی شده‌اند.

به باور آنان اگر در برابر این حملات فکری ایستادگی نشود باعث از بین رفتن عقیده، ضمیر و شخصیت انسان می‌شود و نیاز است که تا برابر اهداف و افکار انسان‌های مخرب؛ جوانان ملت منسجم و متحد باشند و علیه آنان مبارزه کنند.

از سویی هم محمد عبدالحی سباوون، رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه بنیادی ترین اصل مبارزه علیه حملات غرب را وحدت کامل میان رهبران، علما، مبارزان، جوانان و مردم ملکی دانسته است.

این در حالی است که همواره نشست‌های این چنینی در ولایت‌های هرات، غور و سایر ولایت‌ها برگزار شده است.

محور تمام این نشست‌ها در مورد آمادگی جوانان در برابر حملات فکری غرب بوده است.

کارشناسان هم گفته‌اند بیشتر این حملات در فضای مجازی و رسانه‌های متعلق به غرب انجام می‌شود.

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.