اخراج افراد ناشایست و خُرد سن از صفوف نیروهای امنیتی در ولسوالی‌های فراه آغاز شد

مسئولان بلندپایه حکومتی در فراه به هدف ایجاد کمسیون تصفیه صفوف و اخراج افراد ناشایست و خُرد سن از بدنۀ نظام به ولسوالی‌های این ولایت سفر کردند.

این مقامات در قدم اول به ولسوالی گلستان سفر داشته و بعد از آن به ولسوالی بکواه ولایت فراه رفتند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی شیراحمد تواب، رئیس استخارات ولایت فراه در جلسه‌ای که با مقامات دو ولسوالی داشت، گفت: «هدف سفر آنان به این دو ولسوالی، متوجه ساختن مسئولان به وظایف شان، معرفی مسئولان کمیسیون امنیتی و تصفیه صفوف و وظایف این مسئولان در این کمیسیون بیان کرد.»

او می‌گوید، این کمیسیون امنیتی و تصفیوی در سطح مرکز کشور ایجاد شده که در راس آن مسئولان مرکزی است و در فراه مسئولیت آنرا رئیس استخبارات با دو عضو که از مقام ولایت و فرمانده امنیه فراه است، فعالیت می‌کند.

به گفته وی کمیسیون تصفیه صفوف به هدف خارج ساختن افراد نامطلوب و افراد خرد سال از بدنه نظام ایجاد شده است.

در ادامه مولوی عبدالاحد ملتیار، فرمانده امنیه ولایت فراه هم به مسئولان ولسوالی بکواه گفته پرسونل نظامی خود را در این ولسوالی منظم کرده و آن را تکمیل کنند.

مسئولان در این نشست هم‌چنین خواستار تعامل پایدار با مردم شده و این روند را برای افزایش اعتماد میان حکومت و ملت ارزنده خوانده‌اند.

چند ماه بعد از ری کار آمدن حکومت سرپرست، فعالیت کمسیون تصفیه صفوف آغاز شده و در سراسر کشور هم صدها تن اخارج و یا زندانی شده‌اند.

مردم هم خواهان برخورد نیک نیروهای امارت اسلامی اند و از حکومت سرپرسیت می‌خواهند تا در تقرری‌ها اصل شایسته‌سالاری را درنظر بگیرد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.