ابراهیم ملک‌زاده الگوی مقاومت بود و راه وی باید ادامه یابد

در محفلی که به همین مناسبت در سالن همایش‌های مقام ولایت غور برگزار شده بود، مقام‌ها، اعضای شورای ملی و ولایتی، عالمان دینی، فرهنگیان و صدها تن از مردم اشتراک کردند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، حبیب‌الله رادمنش، معاون والی غور در این مراسم داکتر ملک‌زاده را شخصیت ملی جهاد و مقاومت مردم افغانستان عنوان کرده و اشاره کرد که او نه تنها برای غور بلکه برای دیگر نقاط کشور هم تاثیرگذار بود.

او گفت داکتر ملک‌زاده با کارنامه درخشانی که طی چندین دهه داشت، جایگاه ویژه‌ای در قلوب مردم پیدا کرده بود و به همین علت، نبود وی ضایعه بزرگی برای جامعه غور است.

معاون والی غور همچنین به ادامه دادن راه وی تاکید کرد و به مردم این ولایت اطمینان داد که در راستای تامین امنیت و مبارزه با دشمنان مردم افغانستان، راه داکتر ملک‌زاده ادامه خواهد یافت.

در ادامه سیف‌الرحمن ملک‌زاده، فرزند ارشد داکتر ملک‌زاده به نمایندگی از خانواده مرحوم صحبت کرد و بیان داشت که پدرش برای آرامش و آسایش مردم هیچ‌گاه از حرکت و تلاش دست نکشید و همیشه دغدغه امنیت ملت را داشت.

او به پیروی و ادامه راه پدرش تاکید کرد و همچنین از تمامی کسانی که در مراسم یادبود درگذشت وی شرکت کردند، سپاس‌گذاری کرد.

دیگر سخنرانان مراسم هم پیرامون شخصیت و کارکردهای ارزنده مرحوم ملک‌زاده صحبت کرده و او را الگوی مقاومت و جهاد یاد کردند.

داکتر ابراهیم ملک‌زاده، از شخصیت‌های جهادی کشور بود و با قدرت و نفوذی که داشت، امنیت را در سراسر غور و حتی دیگر ولایت‌ها برقرار کرده بود.

وی در چند سال اخیر عمر خود عضویت مجلس نمایندگان را داشت و سرانجام یک سال پیش به علت بیماری وفات کرد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.