۲۷ حوت روز ملی خبرنگار در هرات تجلیل شد

از ۲۷ حوت روز ملی خبرنگار در هرات با حضور ریئس اطلاعات و فرهنگ، مقامات دولتی دیگر و خبرنگاران این ولایت گرامی داشت به عمل آمد.

مسئولان در ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات این روز را به خبرنگاران تبریک گفته و آنان را خدمت گذاران واقعی و یک پُل ارتباطی میان دولت و ملت خواندند.

به گزارش خبرگزاری وطن۲۴، فرید احمد ایوبی، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات در این برنامه گفت که این اداره همواره تلاش کرده با رسانه‌ها همکاری کند و سهولت‌های لازم را برای دسترسی به اطلاعات برای خبرنگاران این ولایت فراهم سازد.

به گفته او در سال جاری خوشبختانه هیچ نوع خشونت علیه خبرنگاران در این اداره ثبت نشده و تلاش شده که همه کارها به صورت عادی ادامه پیدا کند.

آمر اطلاعات و فرهنگ هرات در ادامه تاکید کرد: «بحث اقتصادی که برای رسانه بسیار مهم است از سوی این اداره صحبت‌ها با تاجران صورت گرفته تا تبلیغات شان را به رسانه بدهند و از این طریق با رسانه ها از نگاه اقتصادی همکاری کنند».

در ادامه، شمیل‌احمد مشعل، رئیس کمیته حمایت و نظارت از رسانه‌ها در حوزه غرب هم از همکاری همه جانبه ریاست اطلاعات و فرهنگ با خبرنگاران قدردانی کرد.

محسن کریمی، یکی دیگر از خبرنگاران در هرات گفت: رسانه پُل ارتباطی میان دولت و مردم بوده و خبرنگاران همواره تلاش کرده که میان دولت و ملت ارتباط بیشتر شود.

او اضافه کرد وضعیت کاری خبرنگاران در هرات نسبت به سایر ولایات کشور بهتر بوده اما لازم است تا سطح همکاری‌های میان خبرنگاران و ادارات دولتی بیشتر شود.

این در حالی است که در حال حاضر بیشترین فعالیت رسانه‌ها و حضور خبرنگاران بعد از کابل در ولایت هرات می‌باشد.

در هرات 28 رسانه تصویری و شنیداری فعالیت می‌کنند و همچنان روزنامه اتفاق اسلام هرات با سابقه تاریخ تنها روزنامه‌ای است که در سرتاسر افغانستان چاپ همه روزه دارد.

 

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط حسن شریفی
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.