گردهمایی‌های بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در کشورهای مختلف جهان درحال برگزاری است

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راه‌پیمایی‌های گسترده مردم در کشورهای مختلف در حمایت از مردم مظلوم غزه و همبستگی با با آرمان فلسطینی‌ها آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24 و به گزارش رسانه‌های بین‌المللی، از صبح امروز جمعه، 17 حمل راه‌پیمایی گسترده در شهرهای مختلف ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شده است.

مردم ایران با حمل پرچم فلسطین و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه، حمایت شان را مقاومت علیه رژیم اسرائیل اعلام کرده و خواهان پایان یافتن جنایت در غزه شده‌اند.

هم‌چنین از صبح امروز در نقاط مختلف ترکیه نیز مردم علیه جنایت‌های رژیم جعلی صهیونستی دست به راه‌پیمایی زده و خواهان پایان ظلم بر مردم غزه شدند.

تصاویری که رسانه‌ها از شهر قونیه ترکیه نشر کرده نشان می‌دهد تظاهرات بر علیه رژیم صهیونستی در این شهر گسترده بوده است.

در فلسطین نیز امروز مردم برای پیوستن به نماز جمعه در مسیر مسجدالاقصی صف بسته‌اند و گمان می‌رود نماز جمعه آخرین جمعه رمضان، با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

در یمن نیز هم‌چنان مثل جمعه‌های گذشته قرار است تجمعات میلیونی در حمایت از مردم غزه برگزار شود.

در دیگر نقاط جهان از جمله لبنان، عراق، سوریه، کشورهای اروپایی و آفریقایی نیز امروز قرار است راه‌پیمایی‌های گسترده‌ی در حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین برگزار شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله نیز قرار است امروز عصر سخنرانی داشته باشد. سخنرانی آقای نصرالله هم‌زمان با تشدید تنش‌ها در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی قابل اهمیت خوانده شده است.

 

 

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.