چالش‌های لواهای غور و فراه از سوی مقامات ارتش بررسی شد

معاون فرماندهی پایگاه ارتش 207 الفاروق با هیات همراه خود از لواهای دوم و چهارم در ولایات فراه و غور و تمامی کندک‌ها این دو ولایت بازدید و با مسئولان آنان دیدار و گفتگو کرده است.

گفته شده این سفر طی برنامه‌ای وسیع اجرا شده و به هدف بررسی و حل مشکلات مختلف راه اندازی شده است.

اهداف این سفر رفع مشکلات کوچک و فصلی، بررسی تمویلاتی که از سوی پایگاه ارتش به این مراکز شده، بررسی مراکز اداری و همچنان روند خروج نیروهای ناشایسته توسط ارگان‌های مربوطه بوده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، طبق گزارش آژانس باختر، مولوی عبدالشکور بریالی، معاون پایگاه ارتش 207 الفاروق در جریان دیدار از مراکز نظامی گفته که ” کندک‌ها و تولی‌های تخریب و یا نیمه تخریب شده در سال های گذشته، توسط تیم انجنیری قول اردو بازسازی خواهد شد.”

این برنامه از لوای ولایت فراه و کندک های فرقه و جلب و جذب آغاز گردیده و کندک‌های ولسوالی بالابلوک، گلستان و پرچمن جمع تولی‌های آنها را شامل شده تا کندک‌های شیندند و سلما ولسوالی چشت ادامه داشته و به لوای غور، کندک‌های داخلی ولایت و ولسوالی پسابند، مرغاب و تیوره، به پایان رسیده است.

مولوی عبدالغنی مبارز، مدیر استخبارات نظامی، مولوی گل محمد شفاعت، مدیر کشف و قاری مدثر، مدیر ضد استخبارات قول اردو هیات همراه معاون پایگاه ارتش در این سفر بودند.

در اخیر با بررسی تمامی اهداف این سفر نکات و دستورات جدید را به مسئولان یاد آوری شده است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.