پنج شبکه آب‌رسانی در غور افتتاح شد

مسئولان محلی غور از افتتاح و بهره‌برداری پنج شبکه آب‌رسانی به هزینه مجموعی هفت میلیون افغانی در شهر فیروزکوه و برخی ولسوالی‌های این ولایت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، این شبکه‌های آب‌رسانی از سوی دفتر یونیسف در قریه‌های «لشکره‌راه، بندعلی بادگاه، مربوط مرکز فیروزکوه، سلبینک، مربوط ولسوالی دولتیار، دره مینار خورنج، مربوط ولسوالی چهارسده و قریه سیبک از مربوط ولسوالی دولینه»، افتتاح شده است.

هزینه مجموعی این پروژه‌ها اضافه‌تر از هفت میلیون افغانی شده است و به صورت کلی «570» خانواده از این شبکه‌ها استفاده خواهند کرد.

مولوی روح الله طریقت، معاون والی غور در مراسم افتتاح این شبکه‌ها گفت: «خوشحال هستیم که امروز شاهد افتتاح این پروژه‌ها که یک دست آورد بزرگ تلقی می‌شود، هستیم. اداره محلی غور در هماهنگی با سکتورهای مربوطه تلاش دارد تا به مشکلات مردم به صورت اساسی رسیدگی کند.»

مولوی ادریس، رئیس انکشاف دهات غور هم در جریان بهره‌برداری این پروژه گفته در شرایط فعلی که خشکسالی‌ و نبود آب کافی مردم ولایت غور را شدیداً متأثر ساخته است، استفاده کننده‌گان این پروژه‌ها باید در حفظ و نگه‌داری پروژه‌های متذکره تلاش کنند.

قابل ذکر است که در سال جاری مشابه این پروژه، در نقاط مختلف غور از جمله ولسوالی‌های دولت‌یار و تیوره به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

 

 

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.