هفته محبت؛ جمع‌‌آوری کمک برای یتیمان در هرات

مسئول دارلایتام در صحبت با رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گفته قرار است برای یتیمان به مدت یک هفته برنامه جمع‌آوری کمک راه اندازی کند.

همچنین این هفته تحت نام هفته محبت نام گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، به نقل از آژانس باختر، مولوی حمیدالله متوکل، در این باره می‌گوید که از طریق این برنامه برای یتیمان که در دارالعلوم مصروف درس هستند کمک جمع‌آوری می‌شود.

او افزود به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد در سال روان کمتر به دارالایتام توجه شده و اطفال در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

مسوول دارالایتام هرات می‌گوید که در حال حاضر بالای چند هزار اطفال بی سرپرست و یتیم در مدرسه آموزش می‌بینند اما مدرسه تنها توان آموزش را برای آنها دارد و در دیگر موارد توانایی ندارد.

در همین حال مولانا نعیم الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات از برگزاری برنامه تحت نام هفته محبت استقبال افزود این برنامه برای دلجویی و نیکو کردن برای یتیم‌ها کار پسندیده‌ای است.

آقای حقانی بیان کرد که با موسسه‌ها و نهادهای خیریه در هرات هم از سوی اداره اطلاعات و فرهنگ صحبت می‌شود تا در این برنامه همکاری کنند.

همچنین وی اضافه کرد که این برنامه باید از طریق رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های همکار در هرات نشر و پخش شود تا جلب توجه کمک کننده‌ها به یتیمان وافراد بی بضاعت شود.

قابل ذکر است که برنامه هفته محبت که از طریق آن کمک به یتیمان و نیازمندان صورت می گیرد و تا روز جمعه در هرات جریان دارد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.