هزاران پزشک در فکر ترک اراضی اشغالی

هزاران تن از کدر پزشکی رژیم صهیونستی در پی بحران ایجادشده به علت اقدامات کابینه در تلاش برای خروج از اراضی اشغالی و مهاجرت به دیگر کشورها هستند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، خبرگزاری فارس گزارش داد که پس از تشدید بحران در اراضی اشغالی فلسطین به علت اقدامات کابینه، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند هزاران پزشک در تلاش برای خروج از فلسطین اشغالی هستند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» پس از روی کار آمدن علی‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان «اصلاحات قضایی» آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند که این اقدام با اعتراضات و تظاهرات گسترده مواجه شد.

طی دو ماه متوالی اعترضات باشندگان راضی اشغالی نسبت به این طرح هر روز در حال افزایش است.

پزشکان و نظامیان ذخیره فعال و غیرفعال ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین گروه‌های بودند که به‌شدت اعتراض خود را به این طرح ابراز داشتند.

به گزارش فارس، علی‌رغم این اعتراضات، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) اخیرا بخشی از طرح مدنظر کابینه را تحت عنوان «لغو بند معقولیت» به تصویب رساند که قدرت دیوان عالی این رژیم را تضعیف کرد و در مقابل قدرت کابینه را در تصویب طرح‌های موردنظر افزایش داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری که آن را به ‌تازگی منتشر کرده، در این باره گزارش داد: «تعداد پزشکانی که در حال بررسی خروج از اسرائیل به علت انقلاب قضایی هستند، در حال افزایش و گسترش است.»

این روند هم‌زمان با نگرانی جنرالان و مقامات بلندپایه رژیم صهیونستی نگرانی از وقوع جنگ داخلی را در میان باشندگان راضی اشغالی به شدت افزایش داده است.

هم‌چنین افزایش روحیه مردم فلسطین در حمایت از گروه‌های مقاومت و مقابله با در جنگ‌های چندین روزه باورمندی مردم فلسطین را به بیرون راندن اشغالگران چند برابر کرده است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.