“نقش والسوالان در تقویت رابطه دولت با ملت بسیار مهم است.”

به گزارش خبرگزاری وطن24، عبدالقیوم رحیمی والی هرات که عصر دیروز 13دلو، برای چندین ساعت با ولسوالان ولسوالی‌های مختلف این ولایت صحبت می‌کرد، توجه به بهبود حکومتداری در سطح ولسوالی‌ها و تقویت واحدهای سومی را یک اصل اساسی قلمداد کرد و به ولسوالان هدایت داد تا بخاطر حل مشکلات، تسهیل امور امدادرسانی و فعالیت مؤسسات بین‌المللی تلاش کنند.

آقای رحیمی نقش ولسوالان را به عنوان نمایندگان باصلاحیت مقام ولایت در سطح محلات کلیدی عنوان کرده و گفت: “نقش ولسوالان در تقویت رابطه دولت با ملت بسیار مهم است.”
وی افزود تلاش جدی ما این است تا ولسوالی‌ها تقویت و روند ارائه خدمات به مردم بهبود یابد.
درین میان هریک از ولسوالان نیز گزارشی از وضعیت ولسوالی، مشکلات و تهدیدات، وضعیت خشکسالی و پیامد منفی آن بر وضعیت زندگی مردم را تشریح کردند.

آنان همچنان اعلام کردند که در حد توان خود بخاطر بهبود امور استفاده می‌کنند.

والی هرات بر رسیده‌گی به مشکلات ولسوالان تأکید ورزید و در عین حال هدایت داد تا تحلیل درست وضعیت را ترتیب و به اداره محلی ارائه کنند تا در روشنایی گزارش ولسوالان بخاطر بهبود حکومتداری، رفع تهدیدات و چالش‌ها اقدام شود.
آقای رحیمی بر جدیت ولسوالان و هماهنگی بین نیروهای امنیتی در سطح محلات نیز تأکید ورزید و اطمینان داد که بخاطر تجهیز و تقویت ولسوالی‌ها از طریق ادارات مرکزی تلاش می‌کند.

هرات دارای 20 ولسوالی است که در ولسوالی‌های دوردست آن تحرکات قابل ملاحظه‌ای نیروهای مخالف مسلح دولت دیده می‌شود.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.