مولوی یعقوب مجاهد به مخالفان حکومت و «جنگ‌طلبان» هشدار داد

سرپرست وزارت دفاع ملی روز گذشته در مراسم فراغت شماری از نیروهای امنیتی هشدار داد کسانی به فکر جنگ و راه‌اندازی اغتشاش هستند، قطعا پشیمان خواهند شد.

خبرگزاری وطن24 – هرات: در یک نوار ویدئویی از این سخنان که روز جمعه، 10 قوس از طریق رادیو تلویزیون ملی منتشر شد، ملا محمد یعقوب مجاهد به نشست‌های منطقه‌ای و خبرنامه‌های جبهات مخالف امارت اسلامی درباره ادعای حملات چریکی واکنش نشان داد و تأکید کرد: «به کسانی که برای خرابی امنیت کشور و یا برای خلق اغتشاش گردهمایی برگزار می‌کنند، پیام ما این است که رهبری امارت اسلامی شما را عفو کرده و آغوش نیروهای امنیتی به‌روی شما باز است».

وی از نیروهای مخالف خواست به کشور برگردند و در آبادانی آن سهم بگیرند. او همچنین از مخالفان خواست در کنار نیروهای اردوی ملی بایستند، چرا که به گفته او آن‌ها «نیروهای اصیل، اسلامی و ملی است و هیچ وقت به شما خیانت نخواهند کرد».

سرپرست وزارت دفاع امارت اسلامی از نیروهای مخالف خواست دست از «تبلیغات بیجا و اظهارات بی‌اثر» بردارند، چرا که پیامد خوبی نخواهد داشت و «به تاوان شما تمام خواهد شد».

مولوی مجاهد افزود، شما طوری‌که در گذشته در امتحان خود به ملت ناکام شده‌اید، اکنون هم نیت شوم خود را برای ملت به‌نمایش می‌گذارید.

این درحالی است که در هفته‌های اخیر برخی رهبران خارج‌نشین‌ و فراری نشست‌های داشته و ادعا کرده بر علیه امارت اسلامی خواهند جنگید.

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.