مهاجر فراهی: ماه رمضان بهترین فرصت همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است

مولوی حیات‌الله مهاجر، معین وزارت اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی و معاون والی هرات با اشتراک در برنامه همدلی «افطار مان با قدس» در شهر هرات از کشورهای اسلامی خواست در این ماه مبارک رمضان در راستای همبستگی و یاری مردم فلسطین تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، آقای مهاجر هم‌چنین تاکید کرد که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای همدلی با مردم مظلوم غزه است و مسلمانان باید این ملت مقاوم را از دعای خود فراموش نکنند.

وی تاکید کرد که ظلم و جنایت موجود در فلسطین از سوی غربی‌ها به رهبری آمریکا نابخشودنی و جنایت علیه بشریت است.

مهاجر اضافه کرد که افغانستان به عنوان یک کشور که درد استعمار و اشغال را دیده و در این راستا مبارزه کرده به خوبی مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین را درک می‌کنند.

برنامه «افطارمان با قدس» به ابتکار شماری از باشندگان هرات شب گذشته در پاک ترقی شهر هرات برگزار شد.

در این برنامه شخصیت‌های حکومتی و برخی از چهره‌های برجسته مردمی هرات اشتراک کرده بودند.

رئیس اتحادیه صرافان هرات نیز در این نشست ضمن هم‌دردی با مردم مظلوم غزه گفت که رژیم کودک‌کُش صهیونستی امروز دست به خطرناک‌ترین جنایات ضدبشری می‌زنند و لازم است که همه برای همبستگی و هم‌یاری با فلسطینی‌ها تلاش کنند.

غلام محد سهرابی در ادامه افزود که در برابر نسل کشی اسرائیل در غزه امت اسلامی به هر طریقی که می‌تواند باید تلاش کرده و این ملت مقاوم و البته مظلوم را تنها نگذارند.

وی خطاب به کشورهای که مدعی حقوق بشر اند گفت که چرا جنایت علیه مردم مظلوم غزه را نمی‌بینند و هیچ حرکتی از خود نشان نمی‌دهند.

این درحالی است که مردم هرات طی ماه‌های گذشته بارها برنامه‌های مختلفی در حمایت از ملت فلسطین برگزار کرده است.

 

 

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.