ملا مصطفی از فرماندهان ارشد امارت اسلامی در غور خبر پیوستنش به جبهه مقاومت را رد کرد

ملا مصطفی، یکی از فرماندهان مطرح امارت اسلامی در غرب افغانستان، گفته‌ها در باره‌ی پیوستنش را به “جبهه‌ی مقاومت” رد کرده و خود را سرباز امارت اسلامی خوانده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، دفتر رسانه‌ای مقام ولایت غور با نشر خبرنامه‌ای گفته که ملا مصطفی گفته‌ها در باره‌ی اختلاف بین او و والی غور و پیوستنش به “جبهه‌ی مقاومت” را طی اعلامیه‌ی بی اساس خوانده و شایعه‌ای کاذب  عنوان کرده است.

این فرمانده محلی امارت اسلامی در غور در اعلامیه ‌اش افزوده که شماری از افراد مغرض با راه اندازی تبلیغات منفی که گویا روابط وی با والی و مجاهدین دچار مشکل شده بی اساس می‌باشد.

در خبرنامه مقام ولایت غور به نقل از اعلامیه منتشر شده از سوی ملا مصطفی آمده که: “من یک عضو کوچک ا.ا.ا هستم که تمام ملت و مجاهدین شاهد این مدعا هستند که بنده بخاطر آزادی کشور و ایستادگی در برابر اشغال از تمام توان خویش استفاده نموده‌ام و هرگز فراموش نخواهم کرد که طیارات آمریکا و حامیان داخلی شان با هم پیمانان خویش به مراتب ما را مورد هجوم قرار داده اند و با حملات خونین، ده‌ها جوان، طفل، زن و مرد ما را  در بمب باران،  شهید و معلول کردند.”

وی در اخیر همچنین گفته که در راستای مبارزه با نفاق‌افکنان جدی خواهد بود و به آنان فرصت اغتشاش را نخواهد داد.

قبل از این برخی گزارش‌ها از موجودیت اختلاف این فرمانده محلی امارت اسلامی با مولوی احمدشاه دین دوست، والی غور نشر شده بود.

گزارش‌های که از سوی مسئولان محلی غور و این فرمانده امارت اسلامی رد شده است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.