مراسم یاد بود از شهدا اخیر در مسجد لوا سوم برگزار شد

اداره محلی بادغیس می‌گوید برای شهدای اخیر این ولایت در لوای سوم مراسم فاتحه‌خوانی با حضور والی بادغیس و مقامات این ولایت برگزار شد.

گفته شده این مراسم برای رئیس ارکان و فرمانده کندک سوم لوا بادغیس و فرمانده ولسوالی اوبه هرات برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، حسام‌الدین شمس در خبرنامه‌ای که در صفحه این اداره نشر شده گفته است: “این شهدا به صورت جوان‌مردانه و شجاع در امر مبارزه با ترورسیت کار کرده‌اند و نبود چنین اشخاصی ضایع بزرگی می‌‍‌باشد.”

او در ادامه در این مراسم بیان کرد که سربازان پایگاه خالد در بالا مرغاب قهرمان خط اول مبارزه با تروریست می‌باشند.

والی بادغیس در ادامه گفت: “دشمنان مردم افغانستان امروزه از نام دین مبین اسلام به نفع خود استفاده جویی می‌کنند و دست شان را به خون مردم و ملت آلوده می‌سازند که این خود نشانگر بی‌خبری از اسلام و شریعت است.”

وی به سربازان لوا خطاب کرده که شما قهرمانان این ملت بوده و در امر مبارزه با دشمنان، امنیت مردم و صلح در میدان‌های نبرد بجنگید.

همچنان دگروال حسیب الله مسعود آخند زاده قوماندان لوای سوم، عبدالعزیز بیک رئیس شورای ولایتی و الحاج عبدالحلیم شیخ الاسلامی رییس ارشاد حج و اوقاف بعد از والی در رابطه به شخصیت شهدای اخیر صحبت کرده‌اند.

آنان نقش و ارزش نیروهایی امنیتی را با توصیف های اسلامی و انسانی شجاعانه، برحق و وطندوستانه ابراز کرده‌اند.

با این همه در حملات اخیر بادغیس رئیس ارکان لوا سوم و فرمانده کندک سوم لوا در بالا مرغاب کشته شدند همچنان محمد رفیق الکوزی هم در حملات این گروه در هرات جان خود را از داده بود.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.