فرصت‌های پیشرفت برای جوانان فراهم شده است

رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه نشستی مشترکی با جوانان این ولایت برگزار کرده و در آن بر ضرورت حمایت از قشر جوان و فراهم بودن فرصت‌های پیشرفت به آنان اطمینان داده است.

در این نشست روی برخی موضوعات مهم صحبت و رایزنی شده است؛ گفتگوی که بر تداوم آن تاکید شده و همکاری ملت و حکومت یک نیاز جدی خوانده شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی عبدالحی سباوون، رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه گفت که هیچ جامعه‌ای بدون حضور و همکاری جوانان نمی‌تواند پیشرفت کند.

«نقش جوانان در مبارزه با نظام‌‌های مستبد و متجاوز در گذشته پر رنگ بوده و جوانان باعث شده تا خیلی از رسم‌های ناپسند از میان جامعه دور شود».

آقای سباوون تاکید کرد جوانان با نبوغ و توانایی جسمی و ذهنی که دارند دست به دست همدیگر بدهند و زمینه کار و برای آینده خود تلاش کنند.

همکاری جوانان با حکومت نیز از موضوعات مهمی بود که روی آن بحث و بر فراهم شدن فرصت‌های پیشرفت برای جوانان نیز صحبت و گفتگو شد.

در ادامه این نشست، مولوی عبدالخالق روحانی، آمر جوانان اداره فرهنگ فراه برگزاری نشست‌های این چنینی را بر جلب اعتماد و اتحاد میان جوانان و حکومت موثر دانست.

نورشاه قانع، نماینده جوانان فراه نیز در این نشست گفت: «جوانان مسئول حفاظت و دفاع از جامعه، نظام، کشور، خاک و منافع ملی و دینی خود است و همواره در این مسیر ثابت قدم بوده‌اند».

به بیان وی، در طول 20 سال گذشته تبلیغات سوء از سوی دشمنان اذهان اغلب جوانان را مخرب و به سمت بی‌راهه کشانده است.

چالشی که از نظر جوانان فراه نیاز است با برگزاری جلسات بیشتر و گفتگو روی موضوعات مختلف برطرف شود.

پیش از این هم جلسه‌‌های میان جوانان و جکومت انجام شده بود.

جلساتی که جوانان مشکلاتشان را به گوش مسئولان رساندند.

دغده اصلی جوانان مشکلات اقتصادی و نبود کار می‌باشد.

هم‌چنین فرار سرمایه‌های علمی و مادی از کشور نیز بحران جدی است که همواره جوانان از حکومت خواسته‌اند با آن مبارزه جدی کند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.