شورای ولایتی هرات با اداره محلی این ولایت قول همکاری داد

به گزارش خبرگزاری وطن24، رئیس و اعضای شورای ولایتی هرات امروز 11 دلو، در دیدار با عبدالقیوم رحیمی والی این ولایت، تقرر آقای رحیمی به عنوان والی هرات را به فال نیک گرفتند و در عرصه‌های مختلف با اداره محلی هرات اعلام همکاری کردند.

کامران علیزایی رئیس شورای ولایتی هرات تلاش در جهت جلب رضایت شهروندان را از جمله مهم ترین برنامه‌های این شورا عنوان کرد و از جدیت و تلاش مقام ولایت هرات در جهت بهبود امور قدردانی نمود.

والی هرات نیز با بیان این مطلب که من باورمندم شورای ولایتی نمایندگان واقعی مردم هستند افزود: “رهبری مقام ولایت و تمام مسئولان در خدمت مردم هستند و باهم بگونه مشترک در جهت رفاه شهروندان تلاش می‌کنند.”

درین میان شماری از اعضای شورای ولایتی هرات خواهان استفاده از ظرفیت و توانایی جوانان هرات در رده‌های بلند حکومتی و تشکیلات ادارات مرکزی شدند.
والی هرات با تأکید بر استفاده از ظرفیت و توانایی‌های شخصیت‌های توانمند هرات، گفت: “بخاطر جذب و تقرر کدرهای توانمند هرات در ساختار ادارات مرکزی تلاش می‌کند.”

در حالی شورای ولایتی هرات از اعلام همکاری با والی تازه گماشته شده‌ای این ولایت سخن می‌زند که این شورا سابقه اختلافات شدید با محمد آصف رحیمی والی پیشین هرات را دارد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.