سرپرست سفارت اتحادیه اروپا در دیدار با والی هرات: تصویری مثبت از افغانستان به جهان منتقل می‌کنم

سرپرست سفارت اتحادیه اروپا در دیدار با والی هرات وعده داده که با بررسی وضعیت موجود، تصویری مثبتی از افغانستان به جهان ارایه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، دفتر رسانه‌ای والی هرات با انتشار خبرنامه‌ای از دیدار مولوی نور احمد اسلام‌جار، والی این ولایت با خانم «خانم رفیلا لودیچی»، سرپرست سفارت اتحادیه اروپا در هرات خبر داده است.

در خبرنامه دفتر والی هرات آمده که سرپرست سفارت اتحادیه اروپا در افغانستان در این دیدار روی برخی موضوعات با والی هرات صحبت کرده و تاکید کرده که با توجه به وضعیت موجود، تصویری مثبتی از افغانستان به جهان منتقل می‌کند.

والی هرات هم در این دیدار کمک‌های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان را ارزنده خوانده و گفته: «اتحادیه اروپا تلاش کند در قسمت جمع آوری و تداوی معتادین، بهبود وضعیت اقتصادی مردم و فراهم ساختن زمینه آموزش برای یتیمان در داخل کشور همکاری کند.»

در متن خبرنامه آمده که والی هرات اطمینان داده اداره محلی در قسمت همکاری با اتحادیه اروپا و تمام نهادهای کمک‌رسان بشری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

این دیدار درحالی صورت می‌گیرد که اخیرا وزارت خارجه امارت اسلامی برای تنظیم بهتر روند کمک رسانی کمیته‌ای مشترک ایجاد کرده است.

برخی نهادهای کمک رسان خارجی قبل از این بارها از مداخله مسئولان حکومتی در روند توزیع کمک در برخی ولایت‌ها ابراز نگرانی کرده بودند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.