زورگویی‌های کامران علیزایی، اعتبار شورای ولایتی هرات را زیر سوال برده است

به گزارش خبرگزاری وطن 24، سردار بهادری، رئیس کمیته نظارتی شورای ولایتی هرات می‌گوید: به علت زورگویی و مداخله‌های بیجای آقای علیزایی جایگاه این شورا میان مردم زیر سوال رفته که تحمل بیشتر این وضعیت دشوار است.

او ادامه داد که پس از این دیگر آقای علیزایی را به عنوان رئیس شورای ولایتی قبول ندارند و از او فرمان نخواهند گرفت.

آقای بهادری گفته رئیس شورای ولایتی بدون مشورت با دیگر اعضا، به ادار‌ه‌های دولتی مکتوب می‌فرستد و هرکاری را که دلش خواست انجام می‌دهد.

به بیان وی، رئیس شورای ولایتی به خوبی می‌داند که در انتخابات پیش‌رو رأی نمی‌آورد به همین دلیل دست به کارهای خودسرانه می‌زند.

داکتر نور احمد حیدری، یکی دیگر از اعضای شورای ولایتی هرات هم می‌گوید: آقای علیزایی هر زمان که تصمیم گرفت، موترهای باربری در شاهراه هرات – اسلام قلعه را متوقف کرده و باعث آزار و اذیت رانندگان در این مسیر می‌شود.

او از رئیس جمهور و والی هرات می‌خواهد که این مشکل را به صورت جدی پیگیری کنند.

این عضو معترض شورای ولایتی هشدار داد که وکلا تا زمانی که به خواست خود نرسند، دادخواهی را ادامه خواهند داد.

اما کامران علیزایی، رئیس شورای ولایتی هرات این گفته‌ها را اتهام دانسته و می‌گوید: برخی از نمایندگان این شورا تاجر هستند و چون می‌خواهند موترهای باری آنان بدون محصول گمرکی کالا وارد کنند، دست به اعتراض زده‌اند.

او در ادامه بیان کرد که بارها به وکلا در مورد فعالیت‌های وارداتی خودسرانه هشدار داده شده و از آنان خواسته شده بود که دست از فعالیت‌های غیرقانونی بردارند.

رئیس شورای ولایت هرات در حالی که اسنادی را در دست داشت، گفت: این مدارک نشان دهنده آن است که این نمایندگان شورا می‌خواستند به کارهای غیرقانونی خود ادامه دهند اما او مانع شده است.

آقای علیزایی افزود بارها از فساد و بی‌عدالتی در گمرک هرات به وی گزارش رسیده و مجبور شده که جلوی برخی کارهای خود سرانه را بگیرد.

این نخستین بار نیست که اعضای شورای ولایتی هرات با رئیس این شورا دچار مشکل شده‌اند.

پیش از این هم آقای علیزایی به زورگویی در برخی امور توسط دیگر وکلا متهم شده بود.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.