راه اندازی 85 پروژه انکشافی در دو ولسوالی هرات

مقام ولایت هرات در اعلامیه‌های جداگانه گفته است که از سوی شهرداری‌های دو ولسوالی انجیل و گذره این ولایت به طور کلی 85 پروژه انکشافی و زیر بنایی روی دست گرفته شده که اکثریت آنان به اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مقام ولایت هرات در دو خبرنامه جداگانه در مورد پروژه‌های انجام شده شهرداری‌های دو ولسوالی انجیل و گذره خبر داده است.

گفته شده شهرداری ولسوالی گذره هرات که تحت نظر اداره مقام این ولایت می‌باشد در سال جاری 26 پروژه را روی دست داشته که از این آمار، 17 پروژه تکمیل، سه پروژه در حال کار و شش پروژه دیگر تحت پلان این اداره باقی مانده است.

در ادامه این خبرنامه ذکر شده که اداره شهرداری گذره تا کنون برای تکمیلی این پروژ‌ه‌ها دست‌کم 80 میلیون افغانی را به مصرف رسانده است.

همچنین در خبرنامه دیگری، اداره شهرداری انجیل هرات هم در سال جاری 59 پروژه را تحت پلان سالانه خود داشته که از این آمار، 46 پروژه تکمیل شده، دو پروژه در جریان کار قرار دارد و 11 پروژه دیگر نیز تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

در متن خبرنامه اداره مقام ولایت، هزینه به مصرف رسیده شهرداری انجیل بر روی این پروژه‌ها 36 میلیون افغانی عنوان شده است.

با این حال، گفته شده این پروژه‌ها در بخش‌های زیر بنایی از جمله ساخت و ساز سرک‌ها و کانال‌های آب و همچنین چندین چوک به بوده است.

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.