دیدار والی هرات با تیم سازمان ملل؛ آنچه واقعیت هست گزارش داده شود

والی هرات در دیدار با تیم ارزیابی مستقل شورای امینت سازمان ملل متحد خواستار گزارش دهی وضعیت موجود به اساس واقعیت‌ها از این ولایت شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مقام ولایت هرات روز گذشته (چهارشنبه، 25 اسد)، با نشر خبرنامه‌ای از دیدار مولوی نور احمد اسلام‌جار با تیم ارزیابی مستقل شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داد.

به نقل از خبرنامه، تیم سازمان ملل متحد به هدف ارزیابی مستقلانه از چگونگی وضعیت موجود در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، و تعلیمی به هرات سفر کرده است.

در خبر نامه آمده است که والی هرات در دیدار با اعضای این تیم گفته است که واقعیت‌ها موجود آنگونه که هست گزارش داده شود.

خبرنامه می‌‌افزاید که آقای اسلام جار هم‌چنان درمورد افراد دارای اعتیاد، اطفال خیابانی، تغیرات اقلیمی و خشکسالی هم با تیم اعزامی سازمان ملل متحد صحبت کرده است.

او در این دیدار بیان کرده که امارت اسلامی گام‌های اساسی جهت رفع مشکلات اطفال خیابانی و افراد دارای اعتیاد روی دست دارد و این روند نیاز به همکاری نهاد‌های بشر دوستانه دارد.

گفته شده که قرار است تیم ارزیابی مستقلانه شورای امنیت سازمان ملل متحد گزارش‌های شان را با هماهنگ کننده خاص سازمان ملل شریک سازند.

این در حالی‌است که خشک‌سالی‌های پی‌هم و فراهم نبودن فرصت‌های شغلی در بسیاری از نقاط کشور، باعث افزایش مشکلات اقتصادی شده است.

مسئولان حکومتی اما، از برنامه بزرگ اقتصادی برای بهبود این وضعیت خبر می‌دهند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.