دیدار والی هرات با امداد رسانان کشور مالیزیا

والی هرات گفته که از همه کشورهای مسلمان و دوست خواهان این است که در راستای  تکنالوژی و علوم عصری با جوانان افغانستان همکاری کنند.

این صحبت‌های والی هرات در دیدار با رئیس موسسه امداد رسان (مسلم کءر) و پروفیسور موحد اسلم استاد پوهنتون کشور مالیزیا بیان شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، طبق خبرنامه اداره محلی ولایت هرات، مولانا نوراحمد اسلام جار، والی ولایت هرات با هیئتی به رهبری “ذوکفل واهیجان” رئیس موسسه امداد رسان مالیزیایی (مسلم کءر) و با پروفیسور موحد اسلم استاد پوهنتون مالیزیا روی بورسیه های تحصیلی و کمک‌های غذایی برای نیازمندان در هرات بحث و گفتگو کردند.

ذوکفل واهیجان، رئیس موسسه امداد رسان مالیزیایی در این دیدار گفت که با خروج نیروهای امریکایی از افغانستان دولت مالیزیا آماده است که با امارت اسلامی افغانستان در قسمت تحصیل، بورسیه‌های رایگان برای دانش آموزان افغان و کمک های غذایی برای نیازمندان همکاری کند.

ذوکفل واهیجان ادامه داد که مالیزیا می‌خواهد به زودترین فرصت امارت اسلامی افغانستان را هم به رسمیت بشناسد.

در سوی مقابل والی هرات بیان کرد: “با آمدن برادرهای ما از مالیزیا خرسند هستم و به برکت جهاد مجاهدین، افغانستان در امنیت کامل است و بستر مناسب برای تجارت می‌باشد.”

والی هرات گفت: “ما از همه کشورهای مسلمان و دوست می‌خواهیم که در راستای  تکنالوژی و علوم عصری با جوانان افغانستان همکاری کنند.”

این موسسه امداد رسان در طی چند روز گذشته یک چاه آب آشامیدنی در منطقه پل مالان ساخته و برای صد خانواده نیازمند هم بسته‌های مواد غذایی در هرات توزیع کردند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.