دیدار شورای خوت اسلامی هرات با خانواده مرحوم میر محمدافضل

به نیابت  از افراد حاضر دو تن به ترتیب از اعضای شورای اخوات اسلامی ولایت هرات عسحبت کردند را بیان داشتند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، سید احمد آخونزاده، رئیس دفتر شورای اخوت اسلامی ولایت هرات به خانواده مرحوم گفت: مرحوم الحاج میر محمد افضل پدر معنوی برای مذاهب با هم برادر و سمبل وحدت در جامعه بود که همواره برای اخوت مسلمانان تلاش می‌کرد.

آقای آخوندزاده ضمن بیان غم شریکی اعضای شورای اخوت اسلامی ولایت هرات با خانواده مرحوم علودرجات را برای آن مرحوم از درگاه خدا استدعا کرد و استمرار و ادامه خط اخوت را برای جانشین مرحوم تقاضامند شد.

در همین حال حجت السلام و المسلمین آقای رضازاده، معاونیت اداری و اجرایی شورای اخوت اسلامی ولایت هرات ضمن عرض تسلیت و غم شریکی با صاحبان عزا از رفتار و منش وحدت گونه  الحاج میر محمد افضل به نیکویی یاد کرد.

وی از فرزند مرحوم جهت دنباله روی راه پدرش را تقاضا کرد و همواره حضور اهل تشیع را در حمایت از علمای وحدت خواه و راهیان سیره نبوی تاکید ورزید.

در پایان فرزند مرحوم میر محمدافضل که وظایف پدرش را پیش خواهد برد، ضمن سپاس فراوان از حضور و عملکرد اعضای شورای اخوت اسلامی ولایت هرات تقدیر کرد.

او سیره پدرش را به نیکویی یاد آورشد و حضور فضلای اهل تشیع از اوایل محفل فاتحه خوانی را به تکریم یاد کرد.

وی اشاره کرد که پدرش هیچ گاه میان هراتی و غیر هراتی و شیعه و سنی فرق نمی‌گذاشت و همواره در پی برقراری وحدت میان مسلمانان بود.

این مراسم با تلاوت آیات چندی از کلام نورانی وحی پایان یافت.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.