دور دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال؛ افغانستان امروز به مصاف قطر می‌رود

تیم ملی فوتبال افغانستان با وجود مشکلات به میان آمده، امروز پنج‌شنبه، 25 عقرب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال 2026 به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری وطن24، اشلی مایکل وست وود سرمربی انگلستانی تیم ملی فوتبال افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی، روز (سه شنبه 24 عقرب) در دوحه قطر گفت که تیم ملی فوتبال افغانستان با تمام مشکلات بوجود آمده آماده مسابقه در برابر تیم ملی فوتبال قطر است.

این مسابقه در چهارچوب دور دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال برای سال ۲۰۲۶ امروز پنجشنبه (25 عقرب) در شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال افغانستان جدید‌ترین ترکیب تیم ملی را نیز اعلام کرده است که در آن اسامی چهره‌های بزرگ فوتبال افغانستان مانند فیصل شایسته، فرشاد نور، نور حسین و غیره دیده نمی‌شوند.

این بازیکنان به دلیل آن‌چه فساد در رهبری تیم ملی عنوان می‌کند از حضور در جمع بازیکنان خودداری کرده‌اند.

در همین حال اشلی مایکل وست وود، سرمربی انگلستانی تیم ملی فوتبال افغانستان که جدیدً کارش را برای تیم فوتبال افغانستان آغاز کرده است در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته است که از قهرمان آسیا هراس ندارد.

همچنان کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر نیز گفته است که برای کسب سه امتیاز مقابل تیم افغانستان بازیکنانش را روانه میدان می‌کند و انتظار دارد که تماشاچیان قطری زیاد به ورزشگاه خلیفه جهت تشویق تیم قطر بیایند.

بازی بعدی افغانستان قرار است که به تاریخ ۲۱ نوامبر در مقابل تیم کویت برگزار شود، در آن مسابقه افغانستان در شهر دمام و در ورزشگاه شهزاده محمد بن فحد میزبان تیم کویت خواهد بود.

تیم ملی فوتبال افغانستان در دور دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال با تیم‌های قطر، کویت و هندوستان همگروه شده است.

 

منبع خبرگزاری وطن24
توسط عبدالله اخلاقی
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.