خبرنگاران هرات و مقامات وزارت اطلاعات و فرهنگ طی نشستی بر افزایش همکاری‌ها گفتگو کردند

مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی و شماری از خبرنگاران و مسئولان رسانه‌های محلی طی نشستی در هرات بر ضرورت همکاری‌های بیشتر و بازتاب واقعیت‌های عینی جامعه تاکید کردند.

مولوی حیات‌الله مهاجر، معین وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور در این نشست بر حمایت از کار رسانه‌های آزاد در کشور تاکید کرده و گفت امارت اسلامی متعهد به همکاری‌ با رسانه‌ها و خبرنگاران است و در این زمینه هرچالشی در میان باشد، باید از راه گفتگو، تعامل سازنده و همکاری متقابل برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری وطن24، آقای فراهی  خاطر نشان کرد که نقش رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی مهم است و باید صداقت در این زمینه مدنظر گرفته شود.

وی افزود که امارت اسلامی از رسانه‌ها و آزادی بیان در راستای اطلاع رسانی حمایت کرده و هر روزه همکاری‌ها با رسانه‌ها در حال عمیق‌تر شدن است. وی از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست تا واقعیت‌ها را آنچنان که هست پوشش داده و نظام را در راستای آبادی و سربلندی کشور حمایت کنند.

درین نشست مولوی احمدالله متقی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات، مولوی نثاراحمد الیاس سخنگوی مقام ولایت هرات، مولوی صدیق الله رشتین، آمر رادیو و تلویزیون ملی هرات، قاری بدرالدین آمر رادیو و تلویزیون ملی فراه و شمیل احمد مشعل مسئول کمیته  حمایت و نظارت از رسانه ها حضور داشنتد.

مولوی نثاراحمد الیاس، سخنگوی والی هرات نیز ضمن حمایت از خبرنگاران، از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست تا مشکلات و خواسته‌های شانرا با مسئولان شریک ساخته تا راه حل مشترک برای یابیده شود.

شمیل احمد مشعل، مسئول کمیته رسانه‌ها گفت که هدف رسانه‌ها خدمت به وطن و ملت و انعکاس دست‌آوردها و هم‌چنان مشکلات مردم بوده به همین خاطر خبرنگاران وطن را ترک نکرده و برای خدمت باقی مانده‌اند.

وی خواست تا تاجران ملی و مسئولان شرکت‌ها رسانه ها را در بدل پخش اعلانات و برنامه‌ها حمایت مالی کنند.

مشابه این‌گونه نشست‌ها در گذشته نیز برگزار شده است.

خواست اصلی رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه غرب همکاری دوام‌دار با مسئولان حکومت است.

 

 

 

منبع خبرگزاری وطن24
توسط عبدالله اخلاقی
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.