جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین؛ 206 تن طی سال جاری میلادی شهید شدند

مرکز اطلاعات فلسطین در گزارشی می‌گوید که 206 فلسطینی طی حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل در سال جاری میلادی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، بر اساس گزارشی که روز گذشته (چهارشنبه، 21 سرطان)، از سوی مرکز اطلاعات فلسطین (المعطی) نشر شده در آن آمده است که شهر‌های جنین، نابلیس و غزه هرکدام به ترتیب از جمله شهرهای می‌باشد که بیشترین تعداد شهدای فلسطینی در آن به ثبت رسیده است.

مرکز المعطی اعلام کرده که  تعداد افرادی که توسط ارتش اشغالگر اسرائیل از اول سال میلادی تا کنون شهید شدند، به 206 تن می‌رسند.

به گفته این مرکز، شهر جنین با 64 شهید، نابلس با 46 شهید و غزه با 37 شهید به ترتیب سه شهری می‌باشد که بیشترین تعداد شهید را دارد.

طبق گزارش نشر شده، بیشتر این شهدا در هنگام حملات صهیونیست‌ها و یا عملیات شهادت طلبانه شیهد شدند.

مرکز اطلاعات فلسطین هم‎چنان در گزارش جداگانه از مقاومت‎های ضد صهیونیستی مردم فلسطینی‌ در ماه گذشته میلادی (ژوئن) نشر کرده است.

بر بیناد این گزارش، در یک ماه گذشته، فلسطینی‌ها بیش از یک هزار عملیات ضد صهیونستی را در شهرهای کرانه باختری و مناطق اشغالی سال 1948 انجام دادند.

در گزارش آمده است که طی این عملیات‌ها چهار تن از صهیونیست‌ها کشته شدند و هم‎‌چنان 53 نظامی و شهرک نشین هم زخمی برداشتند.

این گزارش هم‌چنان علاوه می‌کند که در این عملیات، در مجموع 21 فلسطینی هم به شهادت رسیدند.

همه ساله صدها تن فلسطینی در نتیجه مقاومت در مقابل حملات رژیم اشغالگر صهیونیت در شهرهای محتلف فلسطین شهید می‌شوند.

حملات بی رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل چندین سال است که بالای مردم فلسطین ادامه دارد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.