تاکید مجدد امارت اسلامی بر پایان تجاوز صهیونست‌ها در غزه

رئیس‌الوزرای امارت اسلامی هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان گفته درحالی به سراغ رمضان می‌رویم که مردم غزه هم‌چنان زیر ظلم شدید متجاوزان صهیونست قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، ملا محمد حسن آخوند، رئیس‌الوزرای امارت اسلامی در پیامی رمضانی با اشاره به موضوع فلسطین گفت: ماه مبارک رمضان امسال در حالی فرا می‌رسد که فلسطین به عنوان بخش جدا ناپذیر جهان اسلام به ویژه غزه مورد ظلم و‌ وحشت شدید متجاوزان صهیونیست قرار دارد و «جهان با چشمان باز نظاره‌گر آن است.»

وی گفته که ما یکبار دیگر به تمام بشریت به ویژه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی می‌گوییم که مسئولیت خود را در راستای پایان دادن به این ظلم ادا نموده و هرچه سریع‌تر از مسلمانان مظلوم غزه دستگیری و حمایت کنند.

آنچه در غزه جریان دارد بر پیشانی تاریخ بشریت یک مهر سیاه است و کشورهایی که بر این ظلم راه را هموار کرده‌اند و یا برای جلوگیری آن تلاش نمی‌کنند، شریک جرم اشغالگران صهیونیستی می‌باشند.

این درحالی است که پنج ماه از درگیری‌ها در غزه می‌گذرد و آمار شهدای غیرنظامی در این باریکه به بیش از 31 هزار نفر که بیشتر زنان و کودکان هستند، رسیده است.

با این حال، کشورهای غربی هم‌چنان بازوی رژیم صهیونستی برای تداوم حملات بالای فلسطینان هستند.

امارت اسلامی افغانستان بارها نسبت به دوگانگی در رفتار کشورهای غربی انتقاد کرده و خواهان حل موضوع فلسطین شده است.

 

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.