به خواست‌های مردم توجه و برای برآورده شدن آن تلاش می‌کنیم

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان می‌گوید که اداره اطلاعات و فرهنگ اداره مردمی است و از همین اداره باید مشکلات مردم به گوش مسئولان برسد و حل شود.

وی این گفته‌ها را در بازدید و بررسی فعالیت‌های اداره اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات بیان کرد.

لازم به ذکر است که روز گذشته چهارشنبه(26 دلو) مولوی خیرالله خیرخواه، وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان به ولایت هرات سفر کرد.

وی به هدف بررسی فعالیت‌ها و حل مشکلات اداره اطلاعات و فرهنگ به این ولایت آمده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی نعیم‌الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با حضور آقای خیرخواه به تشریح فعالیت‌های یک‌ساله اداره‌اش پرداخت.

به‌گفته وی، از جمله فعالیت‌های این اداره تکمیل کردن کار خشت فرش بام‌های مسجد جامع، تکمیل سنگ فرش مزار مولانا عبدالرحمن جامی، شروع و پیشرفت کار استحکام منار پنجم، آغاز دوباره صنعت شیشه سازی، آغاز روند استحکام کاشی های مسجد جامع می‌باشد.

او هم‌چنین برخی دست‌آوردها و فعالیت‌های دیگر این نهاد را نیز به بررسی گرفته و بیان کرد.

در مقابل، وزیر اطلاعات و فرهنگ کشور بعد از استماع دست‌آوردها و مشکلات این ریاست بیان داشت: «اگر مشکلات در سطح ریاست هرات وجود دارد در سطح وزارت هم ما به پیشرفت‌‌ها و چالش‌هایی درگیریم.»

اوافزود: «اگر مردم از حکومت گله می‌کنند که مشکلات حل نشده ما با مسوولین خویش جنگ می‌کنیم تا مشکلات رفع شود.»

وزیر اطلاعات و فرهنگ کشور در این برنامه می‌گوید که این وزارت، وزارت مردمی است انتظار می‌رود در تمام ولایات به مشکلات مردم از طریق ریاست‌ها رسیدگی شود و رضایت مردم بدست آید.

این در حالی است برای نخستین بار است که وزیر اطلاعات و فرهنگ به هرات سفر می‌کند.

قرار است وی بعد از بررسی و حل مشکلات اداره اطلاعات و فرهنگ از مناطق تاریخی هم بازدید کند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.