از تلاش حکومت در خصوص تامین امنیت اعلان حمایت می‌کنیم

شماری از فعالان مدنی و شخصیت‌های متنفذ در جبرئیل هرات در همکاری با شورای علمای شیعه از تلاش‌های مسئولان امنیتی در تامین امنیت و حفاظت از سرحدات کشور قدردانی کرده و اعلان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، این برنامه روز پنج‌شنبه، اول سطان در مسجد الزهرا جبرئیل هرات برگزار شد.

در این برنامه، مسئولان حکومتی، فعالان مدنی، اعضای شوراهای انکشافی و اعضای شورای علمای شیعه جبرویل هرات حضور داشتند.

مسئولان برگزاری این برنامه گفته‌اند که به هدف اعلان حمایت از پالیسی‌های امارت اسلامی در خصوص تامین امنیت، حفاظت از سرحدات کشور و برخی موارد دیگر اعلان حمایت کردند.

علی‌رضا شریفی نصرت‌یار، برگزار کننده این برنامه می‌گوید که جوانان و اعضای شورا علمای شیعه و در مجموع بزرگان هزاره هرات از تامین امنیت و تلاش امارت اسلامی در راستای حفاظت از سرحدات و تمامیت ارضی اعلان حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد مطهری، رئیس شورای علمای جبرئیل هرات هم گفت: «لازمه یک حکومت اسلامی خدمت به مردم و تامین است که در بخش تامین امنیت امارت اسلامی بسیار کارکرد مثبت داشته است».

او از حکومت خواست با جوانان و مردم شیعه و هزاره هرات همکاری داشته باشد و در خصوص تامین امنیت روند از وضعیت فعلی هم بهتر شود.

وی تاکید کرد که همکاری مشترک نیاز جامعه است و مردم به این موضوع پی برده‌اند.

آقای مطهری ادامه داد که تا کنون در تمامی برنامه‌ها و محافل مذهبی و فرهنگی شیعیان و هزاره‌های هرات مشکل به میان نیامده و در امنیت کامل برگزار شده که این خود نشان دهنده امنیت پایدار و تلاش مسئولان را نشان می‌دهد.

مسئولان امارت اسلامی هم تاکید کردند که در نظام فعلی هدف خدمت به مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

این درحالی است که مناسبت‌های مهم فرهنگی و مذهبی تمامی باشندگان هرات به شمول شیعیان و هزاره‌ها طی دو سال گذشته در امنیت کامل برگزار شده و چالش حادی به میان نیامده است.

با این حال، مردم از حکومت می‌خواهند تا از ظرفیت‌های آنان در امر حکومت‌داری بیشتر از گذشته استفاده شود.

 


 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.