اخوت ضرورت عصر امروز در افغانستان است

شورای اخوت اسلامی هرات از هفته وحدت تحت نام “اخوت ضرورت عصر امروز” با حضور صدها تن از باشندگان این ولایت تجلیل کرد.

در این همایش بزرگ اسلامی قاری مصری هم حضور داشت و در پایان این همایش به تلاوت قرآن کریم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری وطن24، سید احمد آخوند زاده، رئیس شورای اخوت اسلامی هرات گفت: اخوت و برادری میان مردم افغانستان در چنین شرایط مانند نماز پنج وقت مهم و ضروری می‌‌‌باشد.

وی گفت دشمنان اسلام برای متفرق کردن امت اسلامی بسیار زیاد سرمایه گذاری کرده‌اند.

او یادآور شد دشمنان اسلام می‌خواهند که میان اهل تشیع و تسنن در افغانستان اختلاف ایجاد کند تا به نفع خود شان تمام شود.

آقای آخوند زاده در ادامه صحبت‌های خود اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام (ص) از طرف یک نشریه فرانسوی را به شدت محکوم کرد.

رئیس شورای اخوت اسلامی هرات علاوه کرد کسانی که به پیامبر عزیز اسلام (ص) توهین کرده‌اند، بدانند که رسول خدا (ص) پیروان زیادی در سراسر عالم داشته و مسلمانان آماده هستند که جان شان را فدای پیامبر خدا کنند.

در همین حال حجت‌‌السلام و المسلمین محمد جواد رجب زاده، یکی دیگر از روحانیون در هرات می‌‌‌گوید: این نخسین باری نیست که این روزنامه فرانسوی به پیامبر عزیز اسلام (ص) توهین می‌کند.

او افزود اهانتی که چندی پیش توسط یک روزنامه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) صورت گرفته بود در سال 2015 میلادی هم در چنین روزی از طرف همین نشریه به رسول خدا (ص) توهین شده بود.

این عالم دینی هرات در ادامه صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش از واکنش مسلمانان جهان در برابر این نشریه فرانسوی استقبال کرده و گفت اهانت به پیامبر اسلام (ص) برای هیچ مسلمان قابل قبول نمی‌‌‌باشد.

از آغاز هفته وحدت در هرات برنامه‌‌های متفاوتی همراه با سخنرانی‌ها جریان داشته و همه یک صدا توهین روزنامه فرانسوی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) را محکوم کردند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.