گردهمایی اعتراضی مردم کابل علیه رژیم صهیونیستی در کنار نماد مسجد الاقصی

صدها تن از مردم کابل در یک گردهمایی علیه رژیم جنایات کار اسرائیل و امریکا در کنار نماد مسجدالاقصی در تپه وزیر اکبرخان این ولایت دست به اعتراض زده و با محکومیت جنایات کودک‌کش اسرائیل از مردم فلسطین حمایت کردند.

این گردهمایی روز گذشته (جمعه، 24 قوس) با حضور صد‌ها تن از مردم کابل برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری وطن24 و به نقل از رسانه‌های ملی، در این گردهمایی مردم کابل از سکوت نهادهای حقوق بشری و سازمان ملل در برابر جنایات رژیم صهیونیست انتقاد کردند.

آنان در ادامه گفته‌اند نهادهای حقوق بشر و سازمان ملل که همواره شعار دموکراسی را می‌دادند چرا جنایت جنگی رژیم صهیونیست را با سکوت نظاره می‌کنند و از مردم فلسطین به شکل جدی دفاع نمی‌کنند.

این معترضان در بیانیه‌ای اعلان کردند که مسجدالاقصی قبله اول مسلمین بوده و باید جهان اسلام در دفاع از حریم آن از هیچ گونه تلاش و مجاهدت دریغ نکند، تا دست رژیم صهیونیسم از این مکان مقدس کوتاه شود.

پیش از این نیز مردم شهر کابل و دیگر ولایات کشور نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه و ملت فلسطین و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بارها به روی جاده‌ها آمده، تجمع‌های اعتراضی برگزار کرده اند.

امارت اسلامی افغانستان هم بارها واکنش‌های شدیدی در محکومیت جنایات کنونی در غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی داشته، از سکوت مرگبار کشورهای بزرگ اسلامی در برابر این جنایات انتقاد کرده است.

این در حالی است که آخرین اخبار از آمار شهدای مردم فلسطین در نیتجه حملات رژیم کودک کش اسرائیل به بیش از 18 هزار نفر رسیده است.

 

منبع خبرگزاری وطن
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.