هدف از وحدت، زمینه سازی امت اسلامی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

مسئولان شورای اخوت اسلامی ولایت هرات تاکید کرده‌اند که هدف اصلی وحدت در میان امت اسلامی، آماده سازی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) است.

مولوی سیداحمد آخوندزاده، رئیس این شورا می‌گوید: “وحدت میان مذاهب اسلامی، می‌تواند به قدرت فراوان مسلمانان منتج شود و جهان را از شر مظالم و بدی‌ها نجات دهد.”

به گفته او، همه مسلمانان منتظر ظهور ناجی بشریت هستند و وحدت اسلامی می‌تواند این اتفاق که عالم را نجات می‌دهد، فراهم آورد.

آقای آخوندزاده در ادامه بیان داشت امت مسلمان که در طول تاریخ همواره قدرت فراوانی را داشته‌اند، در سال‌های اخیر دچار ضربات سنگینی شده که ناشی از نفاق و از هم گسستگی‌ها بوده است.

به عقیده او، این نفاق می‌بایستی به صورت کامل ریشه کن شود و مسلمان به جایگاه واقعی خود برگردند.

از جانبی هم حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده، معاون این شورا از برنامه‌های جدی و عملی هرچه بیشتر به منظور استقرار وحدت عینی و عملی در سطح غرب افغانستان خبر داد.

به بیان او، شورای اخوت اسلامی با همت و حمایت علمای راستین هرات در تلاش است تا مانع بروز چالش‌های مذهبی شده و دقیقا بر عکس آن می‌خواهد به برادری دینی بال و پر بیشتری ببخشد.

آقای رضازاده به تازگی به عنوان معاون شورای اخوت اسلامی هرات مقرر شده است.

در روزهای اخیر تعداد زیادی از علمای دینی و مومنان ولایت هرات با حضور درمقر این شورا، این اتفاق را امری مطلوب برای ترویج برادری دینی در هرات دانسته‌اند.

این روحانی در کارنامه خود سابقه تاسیس مراکز آموزشی و قرآنی را داشته است.

از جانبی هم وی ضمن پیشبرد مسئولیت های آموزشی، ریاست دانشگاه اشراق را هم در کارنامه‌اش دارا است.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.