معاون والی هرات: نفاق تنها هدف دشمن است/مردم اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود برسند

معاون والی هرات در تشیع پیکره‌های شهدای حمله تروریستی امروز گفت که دشمنان با حملات ترورسیتی خود می‌خواهند باعث نفاق میان مردم شیعه و سنی شوند و باید مردم برای حکومت فرصت دهد تا عاملان این رویدادها شناسایی شوند.

امروز (جمعه، 10 قوس) در حمله ترورسیتی در منطقه جبرئیل هرات دو عالم دین به همراه چهار تن دیگر از افراد ملکی جان باخته و دو تن دیگر مجروح شدند.

گفته شده مردم بعد از این حمله، پیکرهای شهدا را با اعتراض به حملات تروریستی اخیر به مسجد جامع خاتم‌النبیا (ص) منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی حیات الله مهاجر فراهی، معاون والی هرات در مراسم تشیع شهدای امروز به مردم گفت: «ما و شما می‌دانیم که چه کسایی این حملات را نقشه ریزی و انجام می‌دهند و هدف‌شان جز نفاق و بی اعتمادی میان مردم و حکومت چیزی دیگری نیست».

او در این مراسم مردم را به آرامش دعوت کرده و افزود که تمام مسئولان محلی ولایت هرات در حال کار بر روی شناسایی عاملان رویدادهای اخیر تروریستی می‌باشند.

وی گفت دشمن تنها هدف‌اش از این حملات نفاق میان برداران اهل تشیع و اهل تسنن می‌باشد.

آقای مهاجر در ادامه خواست تا مردم در شناسایی عاملان رویدادهای تروریستی در کنار حکومت خود باشند و اجازه ندهند که دشمنان مردم افغانستان به هدف خود برسند.

جزئیات کامل صحبت‌های معاون والی هرات در کلیپ صوتی + آلبوم عکس از مراسم تشیع شهدا

ست

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.