در امر مبارزه با مواد مخدر؛ یک کارخانه بزرگ در هرات کشف و پنج تن بازداشت شدند

پولیس ولایت هرات می‌گوید که در دو رویداد جداگانه پنج فرد متهم به فروش مواد مخدر را بازداشت کرده و یک کارخانه بزرگ تولید موادمخدر را هم کشف و تخریب کرده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، فرماندهی امنیه هرات با نشر خبرنامه‌های جداگانه می‌گوید که یک کارخانه بزرگ تولید مواد مخدر و شیشه سازی در ولسوالی گذره کشف و از بین برده شد و هم‌چنان در رویداد دیگر، پنج فرد متهم به فروش مواد از مربوطات این ولایت بازداشت شدند.

به نقل از خبرنامه، از کارخانه کشف شده مقدار گیاه «یامه» که برای تولید مواد مخدر، ساخت شیشه و لوازم آمده سازی جهت تولید این مواد استفاده می‌‍شود ضبط و از بین شده است.

خبرنامه در مورد کارخانه مذکور نوشته است که در پیوند به این قضیه تا کنون کسی بازداشت نشده و تحقیقات پولیس برای شناسایی این افراد جریان دارد.

هم‌چنان در خبرنامه دیگر آمده است که پولیس هرات در چندین عملیات کشفی پنج تن را در پیوند به فروش مواد مخدر از مربوطات این ولایت بازداشت کرده است.

خبرنامه می‌افزاید که از نزد افراد بازداشت شده مقداری مواد مخدر کشف شده و این افراد تحت نظارت پولیس قرارد دارند.

به نقل از خبرنامه، پرونده‌های این افراد جهت تحقیقات بیشتر به نهاد‌های عدلی و قضایی سپرده شده است.

این در حالی است که به منظور مبارزه با کشت و خرید و فروش مواد مخدر، تا کنون صدها جریب مزارع کوکنار در هرات تخریب شده و روزانه چندین تن هم در پیوند به جرایم مواد مخدر در این ولایت بازداشت می‌شوند، و این روند هم‌چنان ادامه دارد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.