حضور شکوه‌مند مردم در هرات نمازهای جمعه و اعلام همبستگی با مردم فلسطین

مردم هرات با حضور شکوه‌مند در آخرین نماز جمعه رمضان با تاکید بر وحدت امت اسلامی اشغالگری و ظلم جاری بالای مردم مظلوم غزه را محکوم کرده و با آنان اعلام همبستگی کردند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، باشندگان هرات در مناطق مختلف این ولایت با حضور در آخرین نماز جمعه رمضان امسال، همبستگی و هم‌دردی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

حجت‌الاسلام محمد جواد رجب زاده، در خطبه‌های خود در مسجد جامع محمدیه جغاره گفت که ظلم جاری صهیونست‌ها بر مردم غزه رد شدن از هر نوع قوانین االهی و بشری است. کار صهیونست‌ها جنایت بر علیه بشریت است و باید محکوم شده و خاتمه داده شود.

وی در ادامه با توجه به همراهی شدید اسرائیل از سوی آمریکا و رساندن هر نوع تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی گفت: به رغم این حجم از کمک‌‌رسانی متقبل اما متاسفانه خیلی از کشورهای اسلامی بدون درنظر گرفتن مسایل ایمانی و انسانی از کمک به مردم غزه خودداری کرده که خود مشکل جدی است.

به بیان آقای رجب‌زاده، بهترین راه این است که امت اسلامی به صورت واحد به داد مردم مظلوم غزه رسیده و بر علیه ظلم جاری در غزه ایتسادگی کنند.

همراهی و همدردی با غزه تقریبا در اکثر نمازهای مردم هرات وجود دارد.

باشندگان این ولایت نیز با حضور شکوه‌مند در آخرین جمعه رمضان امسال، یک بار دیگر بر همراهی شان را مردم فلسطین را اعلام کردند.

 

 

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.