تقدیر شورای اخوت اسلامی هرات از دوچرخه سوارانی که پیام “صلح و وحدت” را تا کابل بردند

شورای اخوت اسلامی هرات از تیم دو چرخه سواران که تحت نام سفیران صلح و وحدت، پیام صلح و وحدت را از این ولایت به کابل رساندند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، سعید رضازاده، معاون شورای اخوت اسلامی هرات گفت: شش تن از اعضای تیم بایسکل سواران هرات که پیام صلح، اخوت و همدلی مردم این ولایت را به ولایت‌های غزنی، قندهار و کابل انتقال دادند که یک قدام بسیار نیک است.

وی بیان داشت کاری را که این تیم در هفته وحدت انجام داد از ده‌ها سال به این طرف تا کنون در کشور کسی چنین ابتکاری را نکرده بودند.

او یادآور شد این افراد در مدت 10 روز از هرات تا کابل این مسیر را طی کردند که باعث بیشتر همدلی و اتحاد میان جامعه اسلامی افغانستان می‌شود.

در همین حال سید عبدالله فضلی، رئیس دوچرخه سواران هرات می‌گوید: در مسیر راه با استقبال شمار زیادی از مردم کشور در نقاط مختلف مواجه شدند و حتی اعضای این تیم را مهمان کردند.

وی افزود “شهروندان به این فکر بودند که ما خارجی هستیم بعدا برای شان گفتیم که ما از هرات آمدیم و پیام صلح و اخوت را به مردم میرسانیم.”

به گفته آقای فضلی امنیت در مسیر راه خوب بود و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت و شهروندان هم از امنیت کنونی راضی بودند.

شورای اخوت اسلامی هرات هرساله در هفته وحدت برنامه‌های مختلفی را راه اندازی می‌کند که تا کنون مورد استقبال همه قرار گرفته است.

امسال هم این شورا مانند سال گذشته مهمانان داخلی و خارجی را در هرات میزبانی کرد که تا کنون بی‌نظیر بوده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.