طالبان در قندهار 51 کشته دادند

وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی حملات طالبان مسلح را در ولایت قندهار دفع و تلفات سنگینی به دشمن وارد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری وطن24؛ وزارت دفاع ملی، امروز یکشنبه (23 قوس) با نشر خبرنامه‌ای گفته که طالبان دیروز بالای پوسته‌های نیروهای امنیتی و دفاعی در مربوطات ولسوالی‌های دند، ژیری، ارغنداب، میوند و شاه ولیکوت ولایت قندهار حمله نموده بودند.

در خبرنامه آمده که نیروهای دفاعی در چارچوب حالت دفاع فعال حملات را دفع کرده و در جریان درگیری، 51 طالب تروریست کشته و 9 تن دیگر این ترورستان زخمی گردیدند.

خبرنامه افزوده که همچنان در جریان حملات متقابل، 13 ماین جاسازی شده دشمن توسط نیروهای تیم انجنیری اردوی ملی کشف و خنثی گردید.

این در حالی است که وزارت دفاع ملی روز گذشته نیز از کشته شدن بیش از 90 طالب مسلح در درگیری با نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت قندهار خبر داده بود.

این وزارت همچنان در خبر دیگری گفته که 16 ماین بوشکه‌ای را که طالبان در مسیر راه رفت و آمد در قندهار جاسازی کرده بودند، توسط اردوی ملی کشف و از بین برده شد.

در خبرنامه آمده ه طالبان تروریست روز شنبه، 16 ماین بوشکه ای را در ساحۀ «خاک چوپان» ولسوالی میوند قندهار جاسازی کرده بودند که خوشبختانه توسط اردوی ملی کشف و انفجار داده شد.چون امکان انتقال ماین ها وجود نداشت؛ در محل که جاسازی شده بودند، انفجار داده شدند.

گروه طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.