شهردار هرات خودش را اصلاح کند

به گزارش خبرگزاری وطن۲۴، شماری از جوانان هراتی ادعا دارند که سندهای کاری شان از طرف اداره ارگان‌های محل در مرکز و اداره محلی این ولایت برای کار در شهرداری هرات تأیید شده اما شهردار سندهای شان را منظور نمی‌کند.

این افراد برای حل مشکل خود دست به دامن مسئولان شورای ولایتی هرات زده و خواهان حل مشکل شان از این مرجع هستند.
کامران علیزایی، رئیس شورای ولایتی هرات در این مورد می‌گوید: “سندهای که به دستش رسیده نشان می‌دهد 28 تن از جوانانی که مستحق کار هستند از طرف ادارات مربوطه منظور شده ولی شهردار هرات خلاف قانون عمل کرده و برای کار، آنان را در اداره‌اش نمی‌پذیرد.”
او بیان داشت به امر اداره محلی هرات که بالای آقای داوود انوری، شهردار این ولایت صادر گردیده، توسط شهردار پشت پا زده شده و او به قانون شکنی اش ادامه می‌دهد.
آقای علیزایی افزود این کار بی‌اعتمادی دولت را نسبت به مردم نشان می‌‌دهد.
رئیس شورای ولایتی هرات به شهردار این ولایت هشدار می‌دهد خودش را اصلاح کند در غیر آن صورت خیمه اعتراضی در برابر اداره‌اش مانند گذشته برپا خواهد شد.
در همین حال مسعود علیزایی، یک تن از افراد معترض به عملکرد شهردار هرات می‌گوید: “از چند ماه به این طرف سندهایش را اداره ارگان‌های محل در مرکز و اداره محلی هرات منظور کرده و همه روزه در اداره شهرداری سرگردان است و شهردار هم جواب رد می‌دهد.”
وی افزود کسانیکه واسطه داشتند در همان روزهای نخست منظور شده و به کار در این اداره استخدام شدند و اما افرادی که واسطه نداشته باشند باید ماه‌ها سرگردان شوند.
این جوان معترض می‌گوید برادر حامد کریمی، رئیس اداره ارگان‌های محل در هرات همان روزهای نخست کارش درست شد.
وی بیان داشت قانون باید در برابر همه به گونه یکسان در نظر گرفته شود.
قابل یادآوری است از روزی که داوود انوری، شهردار هرات شده وی به هیچ رسانه‌ای هم پاسخگو نیست.
اداره شهرداری یکی از پُر جنجال ترین اداره در هرات است که هر روز با مشکل تازه‌ای شهروندان این ولایت را مواجه می‌سازد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.