رانندگان هرات از زورگویی به تنگ آمدند/آنان خواستار رسیده‌گی مسئولان هستند

حاجی عبدالغنی، یکی از این رانندگان داخلی شهری به خبرگزاری وطن24، می‌گوید: “هیئت مدیره مان را نمی‌خواهیم و باید اعضای آن از طرف خودما رانندگان انتخاب شود اما ریاست ترانسپورت قبول نمی‌کند و از یک هفته به این طرف است که موترهای مان متوقف می‌باشد.”
به بیان وی هیئت مدیره‌ای که از طرف ریاست ترانسپورت برای شان تعیین شده با آنان رفتار خوبی نداشته و حتی تحقیر و توهین هم می‌کند.

او اضافه می‌کند در مسیری که آنان فعالیت دارند نزدیک به 150 موتر مسافربری مشغول فعالیت اند.

در همین حال وحید احمد، یکی دیگر از این رانندگان می‌گوید: “فردی که قبلا مسئولیت این مسیر را داشت بنابر رویه نادرست از طرف ریاست ترانسپورت و نماینده این شرکت برکنار شده و حالا رانندگان این مسیر را لت و کوب می‌کند.”

وی یادآور شد فردی که اکنون برکنارشده و هیچ مسئولیتی ندارد، رانندگان را در هرجایی که ببیند لت و کوب می‌کند و به آنان هشدار داده که این شهر را ترک کنند.
او تأکید می‌کند شخص برکنار شده مسلح بوده و حتی قصد کشتن یک تن از این رانندگان را داشت که موفق به چنین کاری نشد.

به گفته او هیئت مدیره فعلی آنان هم که از طرف ریاست ترانسپورت تعیین شده برخورد بدی با رانندگان دارد.

این رانندگان که تعدادشان به ده‌ها تن میرسید هشدار می‌دهند تا زمانی که به خواسته‌های شان درست رسیدگی نشود به اعتراضات شان ادامه می‌دهند.

از سویی هم یونس رهنورد، رئیس تراسپورت زمینی هرات می‌گوید: “مشکل این رانندگان حل شده و قرار است که فردا در حضور آنان هیئت مدیره از خود رانندگان و با رضایتشان تعیین شود.”
وی بیان داشت فردی که قرار است از طرف خود رانندگان انتخاب شود به مدت یک سال مسئولیت که به وی سپرده می‌شود انجام خواهد داد.
پیش از این هم رانندگان داخلی شهری در هرات بخاطر مشکلات شان دست به اعتراض زده بودند و حتی مشکل شان تا پیش والی اسبق این ولایت هم کشیده شد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.